donderdag 25 oktober 2018

Cameofun, cadeautjestijd

Begin oktober werd het neefje 2 jaar en vermits dat mijn zus wel fan is van de gepimpte t-shirts en al een paar hints had laten vallen van wat ze erop wou ;-), mocht de cameo nog eens aan het werk.

De perfecte gelegenheid om mijn nieuwste aanwinst aan het werk te zetten, ik kreeg namelijk een transferpers voor mijn verjaardag van familie en vrienden :-D

Ook mijn 2 zonen kregen elk een t-shirt want ik wou de pers toch eerst even testen op iets anders vooraleer ik direct aan het cadeautje begon, maar ze is goedgekeurd ;-)



Flockfolie van bij Feeërieke
Flexfolie van bij Feeërieke
T-shirts van bij Hema

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!