dinsdag 16 oktober 2018

The danser skirt from The Eli Monster

English
Did you see the newest pattern from The Eli Monster already?
She released The danser skirt, a lovely half circle skirt for cotton fabrics with a back invisible zipper (but I choose an visible zipper as you can see ;-)) and a waistband with a button or snap.
Because also adult womens loves skirts that twirl, don't you think? ;-)

This skirt is one of the 4 options: the danser skirt and the Vorstin Skirt (an a-line skirt with a cute crown detail in the waistband) are already released, two other skirts are coming this friday.
And they are on sale now!

I used a Petit Pan fabric from my stash, no idea why as long as I've been waiting to use it because it is really beautiful and easy to combine.

Nederlands
Zagen jullie het nieuwste patroon van The Eli Monster al?
Ze zette The danser skirt online , een mooie halve cirkelrok voor katoenen stoffen met een blinde rits (maar ik koos voor een vrij zichtbare zoals je kan zien ;-)) aan de achterkant en een tailleband die je kan sluiten met een knoopje of kamsnap.
Want ook volwassen vrouwen houden van rokjes die kunnen draaien, denken jullie ook niet? ;-)

Deze rok is 1 van de 4 opties: the danser skirt en the Vorstin Skirt (een a-lijn rok met een schattig kroondetail in de tailleband) zijn al online beschikbaar, de andere 2 rokken komen deze vrijdag.
En ze zijn nu aan te kopen met korting!

Ik gebruikte een Petit Pan stofje dat al een tijdje in mijn stoffenvoorraad lag, geen idee waarom ik zolang heb gewacht om het te gebruiken want het is echt prachtig en gemakkelijk combineerbaar.



Patroon: the danser skirt from The Eli Monster
Stof: katoenen stofje van Petit Pan, oude collectie

3 opmerkingen:

  1. Leuk en past qua kleuren ook perfect bij elkaar! Ik weet alleen niet of ik fan ben van zo'n zichbare rits op mijn poep :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik heb daar zelf voor gekozen omdat ik de rits wel goed bij de rest van de rok vond passen, het patroon schrijft een blinde rits voor ;-)

      Verwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!