vrijdag 19 oktober 2018

Going spooky with The Eli Monster

English
It was time for a second blogpost as a The Eli Monster Ambassador.
The first one you can read here.
This month it was all about spooky/sweety theme and I choosed for the spooky part, as far that my youngest can be scary because everyone finds hem very cute ;-)
I sewed The Basic Sötnos Shirt for him and pimped it with glow in the dark flexfoil,
not simple to get it nice on photo.
This is a raglanshirt with a twist because it has buttons (I used kamsnaps) on 1 shoulder.
From now on, the light should be off instead of on for him ;-)

Nederlands
Het was tijd voor een 2de blogpost als een The Eli Monster Ambassador.
De eerste kan je hier lezen.
Deze maand draaide het allemaal rond het griezelig/schattig thema en ik koos voor het griezelige, voor zover dat mijn jongste zoon er griezelig kan uitzien want overal waar hij komt vinden ze hem zo schattig ;-)
Ik naaide de Basic Sötnos Shirt voor hem en pimpte dat met glow in the dark flexfolie, niet zo simpel om op de foto te krijgen heb ik gemerkt.
Dit is een raglan t-shirt met een twist want het heeft knoopjes (ik gebruikte kamsnaps) op 1 schouder.
Vanaf nu moet het licht uit in plaats van aan voor hem ;-)



Do you want to see more beautiful creations with The Eli Monster Patterns?
Wil je meer mooie creaties zien met The Eli Monster patronen?
All week the patterns featured in this blog tour are on sale for $7!
De hele week zijn de patronen die gebruikt zijn in deze blogtour in promotie aan ongeveer €6!

1 opmerking:

  1. Tof seg! Doet er mij aan denken dat ik hier nog twee glow in the dark stoffen heb liggen om pyjama's te maken voor de winter! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!