dinsdag 7 juli 2015

Naaien voor mezelf: Femma Retrojurk

Na mijn eerste versie van deze jurk stond het vast dat die zeker nog eens gemaakt ging worden.
Deze keer een maat kleiner, de coupenaden aan de taille een beetje verhoogd en verbreed en opletten dat ik het rokdeel er pas aandeed nadat alles gekeerd was en de jurk zat vrij snel in elkaar en past perfect :-)
Dit model gaat me toch beter af dan de June Dress die ik gemaakt had voor de communie, die voelde achteraf precies toch ook wat groot en breed aan, misschien moet ik het maar eens riskeren om die ook in een maat kleiner te maken want ik zag daar al zoveel mooie creaties van.

Foto's zijn weer getrokken door de oudste zoon des huizes en ik had een kleine moeial dat graag mee op de foto wou ;-)








Patroon: Heerlijke retrojurk uit het grote naaiboek van Femma
Stof: katoen Royal retro van Robert Kaufman, gekocht bij Ella en Basiel

8 opmerkingen:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!