woensdag 1 juli 2015

Swapfun, geboortecadeau en bedankt juf

Een paar cadeautjes in 1 blogbericht :-)

Ik deed nog eens mee aan een swap via het privéswapgroepje op Facebook.
Ik trok Olapa en vermits zij zelf kei-creatief is, was het even zoeken wat ik aan haar kan kon geven.
Op een avond had ik ineens een eurekamoment en heb het uitgewerkt gekregen zoals ik wou, ze was er al een geluk heel blij mee :-)
Wij kregen superleuke heldencapes in de plaats.

Met dank aan deze pin voor inspiratie

Afgelopen zondag waren we uitgenodigd op de babyborrel van Millo, het eerste zoontje van mijn nicht.
Mijn mama en zus legden bij voor de cadeau en zo heb ik een heuse pampertrein (die viel groot uit amai, al een geluk hebben we ze heel kunnen vervoeren ;-)) met attributen kunnen maken en natuurlijk een paar gepimpte t-shirts. Ik heb een grotere maat genomen, dus ze zullen nog even in de kast moeten blijven.

Gemaakt naar dit voorbeeld

Voor de juffen waren het gepimpte bloempotten om eens wat anders te geven dan chocolade, snoepjes enz (blijkbaar krijgen de juffen dat heel veel en weten ze er soms geen blijf meer mee ;-))

Mijn eigen versie van deze pin


2 opmerkingen:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!