maandag 19 oktober 2015

Kleurrijk herfstjurkje

Na een paar jurken zonder mouwen en niet veel foliekes (buiten de Mambo met paspel en kapmouwtjes en de Elodie met gerimpeld bovenstukje) vond ik het tijd om eens wat verder te experimenteren met kraagjes en mouwen enz.
Mijn oog viel op een jurkje uit de 3de editie van B*Inspired (de jurk op de cover).
Het is geworden zoals het in mijn gedachten zat :-), zo volgen er zeker nog! Waarschijnlijk ga ik dan wel de lengte wat verlengen, momenteel stoort het nog niet maar ze blijft maar groeien, dus het gaat snel pittig kort worden vrees ik ;-) en van breedte zit het nu perfect dus de maat erop gaat te groot zijn.

Het stofje is er eentje van bij De Stoffenmadam
Effen stof is een tafelkleed van bij Aldi ;-)

Ook haar haartjes deed ik eens op een andere manier, een knoopje in haar haar zoals ze het zelf noemt ;-)
Dat doortrekken is vrij simpel, maar geeft toch een heel leuk effect vind ik.
Ze blijft spijtig genoeg nog niet lang stil zitten om echt speciale dingen met haar haar te doen ;-) en vermits ze heel fijn haar heeft is het ook niet altijd even simpel om er iets leuk mee te doen.

Ze was er heel blij mee en deed weer goed mee voor de fotoshoot ;-)









2 opmerkingen:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!