maandag 12 oktober 2015

Weeral tijd om cadeautjes uit te delen

We hebben weer een paar cadeautjes mogen uitdelen.
Deze keer was het dochterlief dat naar 2 verjaardagsfeestjes mocht en omdat ze zo lief vroeg of dat ze iets zelfgemaakt mocht afgeven, hebben we dat maar gedaan hé ;-)
Ik heb voor haar vriendje en vriendinnetje een leeskussen gemaakt en daar dan een boek bij gedaan, ze waren beiden in de wolken met het cadeautje, zo lief om te zien hoe ze dat kussen knuffelden :-)
Een handtasje voor mijn metekindje om haar boterhammen en drinkfles gemakkelijk mee te kunnen nemen naar de refter, een juwelensetje met knopen voor mijn jarige vriendin en een t-shirtje voor het kindje van mijn nicht als bedankje dat ze op mijn kindjes heeft gelet toen dat we naar een begrafenis moesten.



2 opmerkingen:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!