maandag 26 oktober 2015

Dat wordt een kleurrijke herfst en winter :-)

Ik hou van kleur, zeker op de lijfjes van mijn kinderen.
Heel af en toe laat ik mij eens verleiden en koop ik een donkere kleur, maar daar zal dan zeker een leuke print op staan ;-)
Ik probeerde een tuniekjurkje en een superzachte gilet (in het boekje heet het een schrug) uit, terug uit de 3de editie van de B*Inspired waar ik vorig jurkje ook uit maakte.
Beide stuks vielen enorm in de smaak en zaten vrij snel in elkaar, dus gaan er zeker nog van volgen :-)
De coll aan het jurkje is er normaal eentje dat je apart kan dragen, maar ik heb de lengte en breedte wat aangepast en toch aan het jurkje genaaid omdat ik het persé wou testen met een coll, dat maakt het toch net iets meer herfst-winterachtig.
De gilet is omkeerbaar, daarom dat ik voor een leuk binnenstofje heb gekozen, maar momenteel is ze te verliefd op de zachte kant ;-)

De foto's heb ik vrijdagavond na school getrokken in het parkje aan school, de potloden zijn een extra aan de fietsenstalling, leuk hé :-)


4 opmerkingen:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!