zaterdag 30 juni 2018

Bedankt juffen en meesters!

Het einde van het schooljaar is weer aangebroken, de vakantie staat voor de deur.
Wat is dat jaar weer gevlogen!
En wat hebben ze weer goed gewerkt die kanjers van ons, alle 3 hele mooie commentaren gekregen en de 2 oudsten mooie punten op hun rapport.
Helemaal klaar om naar het 6de leerjaar, 3de leerjaar en 3de kleuterklas te gaan.

Dat betekent dus ook dat er weer cadeautjes gemaakt en uitgedeeld werden.
Voor het eerst in al die jaren ook eens voor meesters!
Zowel de oudste als de jongste zoon hadden een meester.
De oudste zoon is gestart met een meester omdat zijn juf op bevallingsverlof was, de dochter had een juf dat 4/5de werkte, daardoor is het weer een aardige collectie dat ik in elkaar geknutseld heb ;-)
Ik ging voor het Superlogo, ik had deze voorbij zien komen op een boekje en dus ook gepind op mijn pinterestboard einde schooljaar, maar vond het wel een leuk idee om dat op een tas te zetten.
Ik ging dus aan de slag met mijn cameo en vinyl, hopelijk gaan ze veel geniet hebben van hun tassen, ze vonden het alleszins allemaal heel origineel :-)

En nu genieten maar van die welverdiende vakantie.




Tassen van bij Action
Vinyl van bij Silhouetteshop


Nog een leuk weetje: Sewpony heeft een super give-away lopen!
Maar liefst 10 mensen kunnen een patroontje winnen waarvan de winnaar op de eerst plek 3 patronen!
Klik hier voor meer informatie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!