zaterdag 9 juni 2018

Sansahash Summer Blog Tour: Mila hack

English
Today you see my creation for the Sansahash Summer Blog Tour, I am very honored that I'm 1 of the 31 bloggers that is joining this blog tour :-)
I present you Mila, the very latest patternchild of Sansahash (and I'm giving you a little secret, there is already started a test for a new pattern)
As the title suggests I hacked this pattern, no major hack though, I made dress without lining and hemmed the neck and arms.

She likes her new dress, it's very comfortable because the fit is very loose but also girly and good for twirling :-)

And I have a few lovely extras for you!
Imari Short is available in Dutch now and on saleprice for only €5
All the patterns are 40% off during this blogtour
Each blogger is giving away a free pattern of your choice on there blog!
Fill in the rafflecopter here below on my blogpost to take a chance
There is also gonna be a give-away on all our Instagram-accounts to win a free pattern!
Check this Instagrampost from Sansahash to see all the participants


Nederlands
Vandaag zie je mijn creatie voor de Sansahash Summer Blog Tour, ik ben zeer vereerd dat ik 1 van de bloggers ben dat meedoet in deze tour :-)
Ik presenteer jullie Mila, het allerlaatste patronenkindje van Sansahash (en ik geef jullie al een klein geheimpje mee, er is al terug een test gestart voor een nieuw patroon).
Zoals de titel al zegt heb ik dit patroon gehackt, geen grote hack zenne, ik maakte de jurk zonder voering en zoomde dus de nekboord en armboorden.

Ze houdt van haar nieuwe jurk, ze zit heel comfortabel doordat het zo'n los model is, maar toch is de jurk heel meisjesachtig en goed om te draaien :-)

En ik heb nog een paar leuke extras voor jullie!
Imari Short is vanaf nu verkrijgbaar in het Nederlands en nu aan soldenprijs van €5
Al de patronen staan aan 40% korting gedurende deze blogtour!
Iedere blogster geeft een patroon naar keuze weg op hun blog!
Vul de rafflecopter in die je hier onderaan mijn blogpost ziet om een kans te maken.
Er is ook een give-away op al onze Instagram-accounts om nog eens een gratis patroon te winnen!
Check deze Instagrampost van Sansahash om al de blogsters/Instagrammers te zien die dat meedoen


Do you want more inspiration?
Wil je nog meer creaties zien?
 05/06
06/06
07/06
08/06
09/06
10/06
11/06



Patroon:   Mila van Sansahash
Stof met print: Poppy tricot flower Fay purple/ocher gekocht bij Studio Sanne, maar niet meer beschikbaar
Effen stof: Sweatstof paars van bij  Driessens Stoffen

8 opmerkingen:

  1. Aha, het is normaal met een voering, had ik niet door bij het bekijken van de andere versies :-). Voor mij geld: hoe eenvoudiger hoe beter, goed plan dus om ze achterwege te laten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het stofje geeft het geheel nóg meer retrogehalte, goed gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful sewing! I adore your dress!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kleurencombinatie. Mooi afgewerkt met die bloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel tof en zeker als het warm is lekker zonder voering

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!