donderdag 14 juni 2018

Yfke van From Niki With Love

Een week geleden werd Yfke, het allernieuwste patroontje van From Niki With Love, gelanceerd.
Uiteraard testte ik deze ook weer mee, maar doordat ik vorige week al 2 blogposts had, besliste ik om eventjes te wachten met mijn versies te presenteren.

Yfke is een patroon voor een jurkje met een aangeknipt mouwtje in de maten 86 t/m 152.
Het patroon is er met een halve cirkelrok en dan nog een rechte versie.
Als je het bovenstuk van de versie met halve cirkelrok verlengd zoals ik deed, krijg je een hele toffe en gemakkelijke t-shirt.
Zoals we gewend zijn van al Niki haar patronen is deze er ook in een normale en smalle versie en krijg je zowel een A4 en A0 versie.

Voor de rok kan je zowat alle stoffen gebruiken: ik gebruikte een katoentje, er zijn ook testers die nepleer, suedine enz gebruikten.
Ook is het patroon heel gemakkelijk om te colorblocken, daar komt normaal gezien binnen een paar weken ook een tutorial over op Niki haar website want dit zit dus niet in het patroon inbegrepen.

Momenteel loopt er in de Facebookgroep Naaien met from niki with love een leuke winactie: als je daar je Yfke-creatie showt met de #yfke #naaiplezier maak je kans op een waardebon van €40 te besteden bij Naaiplezier!


Patroon: Yfke van From Niki With Love
Stofjes: Driessen Stoffen (het effen roze bovenstukje), Klijntje (het roze strakke jurkje, webshop bestaat helaas niet meer) en 2 stofjes waarvan ik niet meer weet waar ik ze bestelde.
Facebookgroep: Naaien met from niki with love

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!