maandag 18 juni 2018

Let's Sti(c)k Together: FIFA World Cup

Het werd nog eens tijd voor een nieuwe Let's Sti(c)k Together - challenge.
De laatste dateerde alweer van 23 april

Deze keer kregen we geen criteria mee, maar een thema dat nu helemaal hot is in de media, namelijk FIFA World Cup.

Ik wist vrij snel wat ik ging maken en al een geluk had ik de geschikte stofjes al in mijn voorraad liggen ;-) (want ik probeer echt wel mijn stoffenvoorraad eerst te doen slinken vooraleer ik nieuwe stofjes koop en ik ben vrij goed bezig al zeg ik het zelf :-p, maar ik heb nog wel wat naaiwerk te doen vooraleer alles effectief weg is ;-))

De jongens kregen beiden een FJARA Racerback Tank Top van Pienkel en een sunny day shorts van Oliver + S (gratis patroon)
De dochter kreeg een klokrokje van uit het boek Allemaal rokjes, niks voor haar maken was geen optie, ze wou persé een rokje in die stof ;-) , t-shirt is gekocht
De accessoires hadden we allemaal al in huis van de afgelopen jaren ;-)

Zie hier mijn eigen supportersclub <3










 De deelnemers van deze editie zijn:

Zou je ook deel uit willen maken van de Let's Sti(c)k Together groep?
Heb je een blog (of kan je bij iemand gastbloggen)?
Edit: Er is ondertussen nog een 2de groep aangemaakt voor diegenen die geen blog hebben en toch willen meedoen!
Stuur Marjolein gerust een mailtje op flaflinko@gmail.com en wie weet kan jij binnenkort ook meedoen :-)

Patroon bovenstuk van de jongens: FJARA Racerback Tank Top van Pienkel
Patroon broek van de jongens: sunny day shorts van Oliver + S (gratis patroon)
Patroon rokje: klokrokje van uit het boek Allemaal rokjes
Stof: tricot Balls Allover van De Stoffengalerij en Sweatstof zwart van bij Driessen Stoffen

15 opmerkingen:

  1. Als de Rode Duivels straks zouden verliezen, dan zal het zeker niet aan deze supporters liggen. Wat een tof supporterstrio!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal gek op die drie van jou. Hele, hele leuke foto's, je zou zo gaan supporteren voor de voetbal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dees is zalig. Je kroost is geweldig! 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de hele kroost in voetbaltenue, hoe tof is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supertof gedaan! Eerst de voorraad doen slinken, super dat je dat zo sterk voorop houdt ;-). Ik probeer dat ook steeds, vooraleer nieuwe aankopen te doen, dat geeft zo veel voldoening he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw prachtig en dat met stof uit voorraad, het is er voor gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die foto's zijn echt geweldig!! Super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat knap en dat patroontje voor de jongenstop is zeker een bonthoudertje :) super leuk om ze alle drie in idem tenue te zien. En wat een coole chick van dochter is me dat !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig gedaan! Een trio: helemaal Top.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie suppertersclub heb je daar! Zo leuk in hun matching outfits. Die tank top is echt leuk hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze outfits vind ik echt de max. ze zijn er duidelijk super gelukkig mee en helemaal in suporter top vorm. Laat ze maar genieten zo samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hupla ze hebben gisteren al goed gesupporterd blijkbaar! Hoe kan het ook anders in zo'n outfit. Dat rokje is echt de max. Girlpower :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een toppers! Zowel de kids als hun outfits.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een zalige supportersclub! Geweldige outfits!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!