vrijdag 4 januari 2019

Top 10 van 2018

Eerst en vooral een schitterend, gelukkig, sprankelend, gezond, spetterend, prachtig mooi en knalgoed 2019 gewenst voor iedereen.
Net zoals voorgaande jaren start ik dit blogjaar terug met een top 10 van mijn meest gelezen blogposts in 2018 :-), altijd leuk om op deze manier mijn creaties terug te zien.


Nummer 10: Hoera, 8 jaar!
Een blogpost over de 8ste verjaardag van de dochter met foto's van haar traktaties, kaartje en de activiteit die we toen gedaan hebben met haar vriendinnetjes.
                              

De eerste jurk van het nieuwe jaar voor mezelf
 

Harmania een simpel maar mooi A-lijn jurkje met de pasvorm en de flair van een skater jurk.

De allereerste keer dat ik naaide voor de dochter haar Baby Born pop, maar zeker niet de laatste keer.
 

De uitdaging om van een simpel t-shirt patroon iets leuks te maken door hem te pimpen, het patroon aan te passen,... 
Zoals je ziet ging ik voor colorblocking
 

Nummer 5: De communiejurk
Op deze jurk blijf ik toch echt wel verliefd, een communiejurk helemaal naar de wens van onze dochter <3 
 
                                

1 van de patroontoppers van Niki, Yfke een jurk met aangeknipte mouw waar je veel kanten mee op kan


Zelfgemaakte cadeautjes om weg te geven tijdens de feestdagen, altijd een succes :-)
 

Een schattig roze jurkje voor de dochter toen ik ze nog in roze kreeg, daarna liet ze horen dat ze eigenlijk geen fan meer was van roze, maar van blauw ;-)
Vooral de fotoshoot vond ze toen heel leuk. 

Nog 1 van die toppertjes van Niki, Livia een heel leuk jurkje met heel veel opties. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!