woensdag 23 januari 2019

Verjaardagscadeautjes voor de vriendinnen van de dochter

De dochter heeft al 2 feestjes achter de rug (en er volgen er nog 2 dus binnenkort komt er nog eens een blogberichtje gelijk dit aan ;-)) en blijkbaar heeft ze reclame gemaakt voor de zelfgemaakte cadeautjes want ik kreeg ineens wat bestellingen binnen van de dames in kwestie ;-)

Ik heb dus gevraagd aan de dames wat hun lievelingskleur is en welk diertje ze graag zien om zo een leuk cadeautje te kunnen maken.
Bij de ene dame is de lievelingskleur rood en bij de andere blauw, de 1 houdt van varkentjes en de andere van poesjes, ook doen ze beiden aan turnen dus werd er daar ook een t-shirt voor voorzien.
Ik ben ooit eens begonnen met leeskussens te geven, maar er waren er dus toch nog een paar die er geen hebben gekregen, daarbij allebei nog 2 geflockte t-shirts en het cadeautje was compleet :-)


Stofjes leeskussen: rood zakdoek van Zeeman, zwart restje van in mijn stoffenvoorraad
Michael Miller Katoen - Retro Kittens, turkoois restje van in mijn stoffenvoorraad
Flockfolie: allemaal van bij Feeërieke
T-shirts: Zeeman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!