woensdag 30 januari 2019

Twinnen met de dochter, Wacky Wednesday bij Ellie and Mac

Het is vandaag Wacky Wednesday bij Ellie and Mac.
Dit betekent dat een aantal geselecteerde patronen te koop zijn aan $1 (dit is ongeveer €0.88), waaronder dus ook dit leuk patroon, de Be the leader.
Ik maakte er een twinningcreatie van in een lekker zomers kleurtje want ook al sneeuwt het hier momenteel in België en heeft dat ook wel iets, voor mij mag het al terug lekker warm weer worden ;-)
Ik maakte de tuniekversie met lange mouwen, maar je kan dus ook een (crop) t-shirt maken met korte mouwen en voor de meisjes is er zelfs een jumpsuitversie voorzien.
De damesversie vind je hier en de meisjesversie vind je hier.


Patroon: Women's Be The Leader Top en Girl's Be The Leader Top & Romper van bij Ellie and Mac  
Stof: Driessen Stoffen maar ik vind de stof niet meer op de website 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!