dinsdag 4 juni 2019

Een volledige Zonen 09-outfit voor zijn vormsel

Afgelopen zondag was het zover, de oudste zoon deed zijn vormsel.
Het was een zalige dag, de weergoden waren ons goed gezind tegenover bij de eerste communies die we al hebben gehad ;-)

Ik kreeg nog altijd de toestemming van hem om zijn outfit zelf te maken :-)
Hij koos mee de stof van het hemdje en welke kleur hij voor de rest wou, we bekeken wat patronen en daarna kon ik aan de slag.
Hij koos een hele Zonen 09-outfit, deze patronen vallen zo mooi voor lange smalle jongens!
Deze patronen werden gebruikt: Theo (hemd), Jack (blazer) en Cisse (broek)
en zowel hij als ik waren heel blij met het resultaat.

Ook de foto's nam ik weer zelf, die zijn getrokken in het Fort van Borsbeek.














Patronen: Theo (hemd), Jack (blazer) en Cisse (broek) allemaal van Zonen 09
Stof hemd: Marching Marbles - S - Donkerblauw - R Soft Cactus van bij Lolika
Stof blazer en broek: Grijze gabardine van bij 't Stoffenhoekske in Wijnegem (geen webshop)
Ook de knopen komen van daar, de paspel in het hemdje is een restje dat ik nog had liggen. 

1 opmerking:

  1. Prachtig!! Het is toch speciaal als je de kleren voor zo'n dag zelf gemaakt hebt he!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!