woensdag 19 juni 2019

Splish Splash - The Veld Tee from The Eli Monster

English
Time flies, so it was time for a new The Eli Monster Ambassador theme
This time the theme was Splish Splash, I choosed to sew a t-shirt with an underwater print for the youngest son.
The t-shirt is The Veld Tee, the latest pattern of The Eli Monster.
A few more attributes here and there and I could take cute photos for this blog post :-)


Nederlands
De tijd vliegt voorbij, dit wil zeggen dat het weeral tijd was voor een nieuw The Eli Monster Ambassador thema
Dit keer was het thema Splish Splash, we mochten dus naar eigen interpretatie aan de slag gaan met dit thema en ik koos voor een t-shirt met een onderwaterprint voor de jongste zoon.
Het t-shirt is The Veld Tee, het allernieuwste patroon van The Eli Monster.
Nog een paar attributen erbij en ik kon schattige foto's nemen voor deze blogpost :-)












Patroon: The Veld Tee, van The Eli Monster
Stofje: Waterwereld tricot van bij De Stoffenstraat, maar ik kocht blijkbaar het laatste van de rol want ik vind het niet meer op de website 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!