maandag 10 juni 2019

Ruffle love, guestblogger bij Ellie and Mac

Het was nog eens tijd om een bericht te plaatsen als guestblogger op de Ellie and Mac blog

Ik ging voor een heel kleine hack, namelijk een ruffle toevoegen aan hun Discoverer Tee Patroon.
Ik maakte het damespatroon al eens voor mezelf, deze keer ging ik met het kinderpatroon aan de slag voor een t-shirt voor de dochter.

Op mijn blog laat ik alleen de foto's zien van het afgewerkt product, als je de tutorial wil zien, ga dan zeker eens een kijkje nemen op de Ellie and Mac blog









Patroon: Discoverer Tee Patroon van bij Ellie and Mac
Stof: Qjutie Tricot katoen lips navy pink van bij Peachy Pop Stoffen

1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!