zaterdag 22 juni 2019

Every day skirts van Made by Runi - Pattern of the week

Een tijdje geleden ontdekte ik een voor mij nieuwe patroonontwerpster met hele leuke patronen: Made by Runi.
Toen ze ook nog eens mensen zocht om de patronen van de week, nieuwe patronen te promoten enz was ik helemaal verkocht ;-)
Ik gaf mij op en was superblij dat ik mee uitverkozen werd :-)
Vandaag laat ik jullie dus de Everyday skirt zien, deze staat nog tot en met zondagavond in promotie!
Ook het stofje staat momenteel in promotie bij De Stoffenstraat ;-)
Je kan de patronen apart aankopen, maar er is ook een bundel beschikbaar, zo heb je ineens de dames- en kinderversie aan een leuke prijs.
Het is een heel veelzijdig patroon met wel 7 verschillende rokopties!
Ik maakte de halve cirkelrok en ga zeker ook eens de andere versies proberen.
Zoals je ziet deed ik nog eens aan twinnen met de dochter :-), nog even profiteren dat ze dat nog wilt ;-) want ze blijft maar groeien als kool en begint al een heel eigen mening te krijgen op het gebied van haar kleren ;-)







Patronen: PDF-pakke/bundle: Every day skirts adult + child
                  PDF-mønster/pattern: Every Day Skirts size 80-164 (US 6m-14y)
                  PDF-mønster/pattern: Every Day Skirts adult size 34-54 (US 4-24)
Stof: Flower Field Tricot Marine - Megan Blue

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!