dinsdag 24 november 2015

Flockfun

Grote deugniet mocht afgelopen zondag nog eens naar een verjaardagsfeestje.
Vermits ik bij de vorige feestjes van dit schooljaar naast het cadeautje ook een geflockt t-shirt had meegegeven voelde ik mij al bijna verplicht om dat nu ook te doen ;-) (alle redenen zijn goed genoeg om te kunnen frullen hé haha)
Ik heb dan maar ineens nog een paar extra dingen getraceerd en opgestreken. De dingen in 1 kleur lukken mij nu al goed, nu mij eens bezig houden met andere dingen zoals tekeningen met meer kleuren, stickers, enz...
Al de afbeeldingen zijn te vinden op mijn Pinterest
Ik heb ook ineens nog iets nieuws geprobeerd en ik moet zeggen het is goed gelukt, maar dat zal nog moeten wachten tot binnenkort om op de blog te worden gezet vermits dit voor een secret santa swap is.

Scoren bij de jongste :-)


Helaas is er hier iets fout gelopen met het pellen en kreeg ik het supermanlogo er niet meer goed af, maar zo kan hij er ook nog wel mee door hé
Onze oudste is tegenwoordig helemaal into Lego, dus de tekening ineens maar twee keer gesneden ;-)

Het cadeautje (inderdaad een naamgenootje van onze jongste ;-))

3 opmerkingen:

  1. Mooi allemaal! En ik miszie helemaal niets aan die superman, hoor! Chique!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze had ik dus nog nooit gezien he! ( zag de foto net op je fb en klikte door). Dat bestandje van die legomannetjes, is u dat gelukt om dat fatsoenlijk te traceren? Mij dus niet toen ik het eens probeerde. Dat zou hier anders ook in de smaak vallen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!