dinsdag 10 november 2015

Oermens en kleine cameoprojectjes

Den oudste zit sinds dit schooljaar in de Scouts, afgelopen weekend ging hij al op weekend, op oermensweekend!
Hij was in zijn nopjes want ze mochten verkleedkleding meepakken en onze buurvrouw had al verklapt dat hij waarschijnlijk met zijn handen ging mogen eten en dat zag hij wel zitten :-p (haar jongste dochter is zijn leidster dit jaar ;-)). Het was trouwens kip met appelmoes en aardappelpuree dus ik wil niet weten hoe die eruit zagen haha.

Ik bestelde bij de Stoffenstraat een velboa met tijgerprint, knoopte dit rond zijn lijf en naaide de zijkant dicht, dat was dus snel in orde ;-)
De knots maakten we samen uit papier marché met een ballon en een opgerolde cornflakesdoos, het ding leeft nog, dus heeft zijn dienst ook bewezen :-p

Ik flockte zijn naam op zijn sjaaltje, kwestie van het niet direct kwijt te zijn en het is een leuk extraatje, inspiratie daarvoor haalde ik bij mijn vriendin

Toen grote deugniet de cadeautjes voor zijn vrienden zag, vroeg hij ook achter een t-shirt met The Avengers op, niet wetende dat mama die toen al mee had uitgesneden voor hem.



Kleine bandiet gaat sinds gisteren mee naar school, toch even wennen voor mij na een paar jaar thuis gezeten te hebben met altijd een kindje in huis, maar hij heeft een goede start gemaakt zei de juf, dus ik ben gerust.
Tijd dus voor nog een fluohesje met naam, zeker nu de school meedoet met een actie voor gratis vrijkaarten van de dierentuin enz (mijn kinderen droegen het nu sowieso wel, ook al zitten er 2 van de 3 in de bakfiets, dus voor hen is het gewoon een extra stimulans om het effectief aan te doen).
Ik had mij er een leuke foto bij voorgesteld met allemaal mooi op een rijtje, maar helaas ze wilden niet meewerken ;-)

1 opmerking:

  1. Maar het idee is duidelijk van die foto ;-)

    Leuke das, met die reflecterende band!

    Net hetzelfde thema als onzen T., alleen is die anti-verkleden tegenwoordig dus ik moet me daar niet met bezighouden :-p

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!