maandag 30 november 2015

Helemaal verliefd op mijn nieuwe jurk

Toen de laatste La Maison Victor in de bus viel, werd ik helemaal verliefd op de Edenjurk dat er in stond.
Van voor lijkt het een vrij simpele jurk, maar de achterkant maakt de jurk toch wel heel speciaal.
Toch even getwijfeld of ik mij niet te bloot en ambetant ging voelen, maar de knoop was nogal vrij snel doorgehakt ;-)
Zeker toen ik zag dat ze een wedstrijd deden om een Bernina overlock te winnen (de wedstrijd is ondertussen afgelopen, de winnaars worden 3 december bekend gemaakt en door lmv zelf gekozen, spannend!)

Ook hier een paar aanpassingen, maar nu niet om te zeggen dat ik de hele jurk heb moeten veranderen ;-)
Zo heb ik de rug een klein beetje verhoogd uit schrik dat mijn bh ging komen piepen (de ruguitsnijding van de de grootste maat genomen en voor de rest mijn gewone maat genomen).
De naden bij de borsten mogen bij een volgende ook wat lager vallen, maar doordat het een drukke print is valt dit momenteel niet zo hard op ;-) en het stofje is niet echt gemaakt om heel de tijd te tornen, dus maar zo gelaten.
Ook heb ik voor een vals knopenpad gekozen zoals ze in lmv zelf ook voorstellen omdat de bovenkant toch wel vrij dik was en ik schrik had dat ik de knoopsgaten er niet in ging krijgen.

De foto's zijn getrokken door mijn buurvrouw en ben er super blij mee.

Stofje is er eentje van bij Stoffenstraat en is een tricot van Megan Blue

Zo volgt er nog wel een jurk denk ik :-)







8 opmerkingen:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!